2015-05-12 13:10Nyheter

Gustavsbergsdagen 16 maj

Är du sugen på att flytta till Ikano Bostads nyproduktion i Gustavsberg? Då ska du förstås komma och träffa oss på Gustavsbergsdagen! Vi finns i mässhallen mellan klockan 11.00 och 16.00.

• Hjälp till att måla Ikano Bostads eget Gustavsbergsmönster
  • Träffa vår personal och få info om våra bostäder
  • Vinn presentkort på IKEA

Hitta hit

Evenemanget tar plats runt Gustavsbergs hamn. Vägarna i området kommer att stängas av för biltrafik och endast bussar kommer att släppas igenom. Det finns parkering för rörelsehindrade med tillstånd i början av området. Parkeringsplatser finns i Gustavsbergs C med omnejd.

M/S Gustafsberg VII avgår klockan 10.00 från Nybrokajen och anländer till Gustavsbergs hamn 11.45. Returen avgår klockan 15.00 Biljetter hittar du på www.stromma.se. Arrangemanget kan flyttas in i Mässhallen om vädret blir riktigt uselt.

Läs mer om dagen på Värmdö kommuns hemsida.

Kvarteret Porslinsfabriken

Ikano Bostad bygger ett skärgårdsnära kvarter på samma klassiska designmark som den gamla porslinsfabriken. Den första etappen, Brf Dreja, har några få lägenheter kvar. Den andra har säljstart snart.